best website creator app

PROJECTEN

DiGiKERK staat voor communicatie en adviseert kerken, parochies en goede doelen en de mensen die hierbij werkzaam zijn.
Veranderingstrajecten zijn moeilijk en duren vaak langer dan je denkt.
Met hulp van reli- en communicatieprofs, maar tòch buitenstaanders, gaat dit sneller en wordt vakkundig opgeleverd.

COMMUNICATIE

Een totaal communicatieproject is mogelijk. Voor binnen-, door- en buiten kerkmuren... Voor elke raad en afdeling een planmatige aanpak en uitvoering met als doelstelling een verbeterde samenwerking en verwerking van alle vormen van communicatie tussen kerkelijk werkers, vrijwilligers en doelgroep.
Maatwerk in beeld en tekst. In gedrag en emotie. In print en online.
Projecten 'communicatie' hebben altijd een vaste e-coach standby.

SOCIALMEDIA

Ben je een beginner of wil je jouw huidige activiteiten naar een hoger level tillen?
DiGiKERK heeft expertise om vele vormen van socialmedia, vakkundig te begeleiden. Dat mag 'inkerk...' Op jouw doelgroep ingericht.
We komen naar je toe!
Ook het verzorgen van de ultieme 'werkplek en tools', valt hieronder.
Projecten 'socialmedia' hebben altijd een vaste e-coach standby.

WEBSITES

Het is mogelijk  voor DiGiKERK om een project te maken rond je website. Voor je huidige...  Of een nieuwe...
Soms is een technische verandering of aanpassing voldoende om verder te kunnen. De begeleiding van een webmaster bijvoorbeeld. Maar ook een volledige vernieuwing om je missionaire doelstelling te behalen. Niet altijd gemakkelijk met een verouderde CMS en beperkte mogelijkheden. DiGiKERK kan je helpen in dit vernieuwingsproces.
Projecten 'websites' hebben altijd een vaste e-coach standby.
De website die je nu bekijkt is bv. een DiGiKERK aanbieding

SOCIALSHARE !
het delen van deze pagina vinden we een groot compliment

DiGiKERKSOCIAL